Перший національний хоче розібратись з «японським кредитом», увійти у топ-6 та перемогти у «Євробаченні»

28 січня 2013
Перший національний хоче розібратись з «японським кредитом», увійти у топ-6 та перемогти у «Євробаченні»

Національна телекомпанія України (НТКУ) одним зі своїх  головних завдань на 2013 рік вважає перемогу України на Міжнародному пісенному конкурсі «Євробачення-2013». Про це сказав генеральний директор НИТКУ Єгор Бенкендорф 24 січня на засіданні колегії Державного комітету телебачення і радіомовлення.

Також серед пріоритетних завдань каналу: перемога проектів Першого Національного у трьох номінаціях телевізійної премії України «Телетріумф», вирішення кризової ситуації, пов'язаної з погашенням кредитного договору, відомого як «японський кредит». Також канал має намір упродовж року увійти у шістку найрейтинговіших загальнонаціональних українських телеканалів за аудиторією 18+ (вся Україна) і здобути частку за цією аудиторією на рівні 4-5%.

У 2013 році буде продовжено розвиток так званого медіа-холдингу НТКУ. У планах на 2013 рік - розширення географії мовлення каналу «Перший Ukraine» в країнах Північної і Південної Америки, Азії, використання для цього нових технологій IPTV-операторів, Інтернет і Смарт-ТВ додатків.

Серед стратегічних цілей  генеральний директор Першого національного бачить використання майданчика телеканалу для повернення загублених позицій державного телебачення УТ 2.

Окрім цього у 2013 році Національна телекомпанія України ставить перед собою завдання підвищити якість контенту та насичити ефір програмами власного виробництва. Планується також виробництво понад 70 документальних фільмів про видатні особистості, події тощо.  Серед них документальні проекти  до ювілею Тараса Шевченка, до річниці Незалежності України. Також канал продовжить транслювати святкові богослужіння, дитячі фестивалі, спортивні змагання та Олімпійські ігри 2014 року.

«Виконання стратегії цього розвитку, за підтримки з боку державних органів України, дасть можливість зробити ціль перетворення державного телеканалу на лідера телевізійного ринку країни реальною і здійсненною задачею. Наше завдання - побудова флагмана телебачення України, який ґрунтується на загальнолюдських цінностях і принципах відповідальності перед суспільством, тобто принципах, якими керуються провідні світові мовники», - переконаний генеральний директор НТКУ Єгор Бенкендорф.