Чи мій розклад досі важливий? Як я плануватиму в майбутньому?

30 серпня 2012
Чи мій розклад досі важливий? Як я плануватиму в майбутньому?

«Телевізійний розклад - це історія: телебачення стає існувати на вимогу...»

НЕПРАВДА

Тільки невелика частина споживання Інтернет відео є відео на вимогу

 

57,0% - Порнографія

37,8% - Кліпи та користувацький контент

4,2% - Послуги телеповторів та відео на вимогу

1,1% - Музичні відео

У вітальнях досі панує старе добре лінійне телебачення

Німеччина, всі респонденти:

П: Які засоби ви використовували, щоб подивитись ваші улюблені телешоу протягом останніх шести місяців?

 

1 – Ефір на моїй домашній відеосистемі

2 – На веб-сайті Шоу

3 – DVD/Blu-Ray диски попередніх шоу

4 – DVR

5 – Перегляд на безкоштовному онлайн відео-джерелі

6 – Опція «На вимогу» на моїй домашній відео системі

7 – Смартфон

8 – Плантшет

«Особисті відеомагнітофони (PVR) підтримують традиційне телебачення…»

ПРАВДА

Проникнення PVR у домогосподарства швидко зростає

Кількість домогосподарств PVR у Великобританії (млн.)

Загальна кількість домогосподарств у Великобританії на 2011 рік: 26,3 млн.

 

 

Більше половини респондентів, які придбали PVR, більше дивляться телебачення

П: Після того, як ви придбали PVR, чи змінився ваш перегляд телебачення?

 

  • я дивлюся менше реклами
  • я дивлюся більше телебачення взагалі
  • я більше дивлюся програми, які мені подобаються
  • я менше дивлюся телебачення в прямому ефірі
  • я менше перемикаю канали
  • без змін
  • я дивлюся більше реклами
  • я дивлюся більше телебачення в прямому ефірі

 

«Соціальні мережі відбирають хліб у телебачення...»

НЕПРАВДА

Особисте телевізійне споживання на сьогоднішній день більше, ніж домінування соціальних мереж, що спостерігається

Середнє споживання телебачення та обраних соціальних мереж, на споживача (хвилин на споживача на місяць)

Обрані країни

 

  • телебачення
  • Facebook
  • Twitter
  • LinkedIn

 

Франція - Німеччина - Великобританія - США

Загалом, соціальні мережі відіграють малу роль у рекомендації, що подивитися...

П: Як ви дізнаєтесь про нові телепрограми, які ви хочете подивитись?

 

  • дивлюся трейлери по телебаченню (в прямому ефірі чи записані на моєму PVR)
  • переглядаю розклади на телеекрані
  • переглядаю розклади у газетах/журналах
  • за рекомендацією друзів
  • за рекомендацією у газетах/журналах
  • дивлюся рекламу у газетах/журналах
  • переглядаю шоу у послугах мовника на замовлення
  • за рекомендацією у соціальних мережах
  • за рекомендацією на вебсайтах
  • дивлюся рекламу онлайн
  • дивлюся трейлери у послугах мовника на замовлення
  • дивлюся постери чи білборди

 

Часто - Іноді - Ніколи - Не знаю

...окрім молодшої вікової групи

П: Як часто ви дізнаєтесь про нові телепрограми з рекомендацій у соціальних мережах (наприклад, Facebook, Twitter)?

 

Часто - Іноді - Ніколи - Не знаю

«Реклама на телебаченні на справляє ніякого впливу на Інтернет-звички...»

НЕПРАВДА

Реклама на телебаченні спричиняє моментальний спалах інтересу до продукту у пошуковій системі Google

Приклад на рекламі Chevrolet Volt

Показник запитів

 

Рекламний час

«Традиційнателевізійна реклама сильна, як ніколи...»

ПРАВДА

Улюблена реклама за останній рік за медіа платформою

П: Згадайте вашу улюблену рекламу за останній рік. Де ви її почули чи побачили?

 

 

  • банер на веб-сайті
  • газета
  • пряма пошта
  • листівка
  • спам
  • банер у додатках на смартфоні
  • радіо
  • постер чи білборд
  • журнал
  • електронний лист від компанії, на оновлення від якої ви підписалися
  • відео на веб-сайті
  • кіно
  • телебачення

 

69% 18-24 річних вважають, що телевізійна реклама має найбільший вплив

П: Який тип реклами має найбільший вплив особисто на вас?

% респондентів Великобританії, які вважають, що телевізійна реклама має найбільший вплив, за віковою групою

Традиційне лінійне телебачення генерує >99% прибутків від телевізійної реклами

Телебачення США та прибуток за типом (2010)

Лінійне - нелінійне - передове (може бути лінійне та нелінійне)