«Телевізійний розклад - це історія: телебачення стає існувати на вимогу...»
НЕПРАВДА
Тільки невелика частина споживання Інтернет відео є відео на вимогу
57,0% - Порнографія
37,8% - Кліпи та користувацький контент
4,2% - Послуги телеповторів та відео на вимогу
1,1% - Музичні відео
У вітальнях досі панує старе добре лінійне телебачення
Німеччина, всі респонденти:
П: Які засоби ви використовували, щоб подивитись ваші улюблені телешоу протягом останніх шести місяців?
1 – Ефір на моїй домашній відеосистемі
2 – На веб-сайті Шоу
3 – DVD/Blu-Ray диски попередніх шоу
4 – DVR
5 – Перегляд на безкоштовному онлайн відео-джерелі
6 – Опція «На вимогу» на моїй домашній відео системі
7 – Смартфон
8 – Плантшет
«Особисті відеомагнітофони (PVR) підтримують традиційне телебачення…»
ПРАВДА
Проникнення PVR у домогосподарства швидко зростає
Кількість домогосподарств PVR у Великобританії (млн.)
Загальна кількість домогосподарств у Великобританії на 2011 рік: 26,3 млн.
Більше половини респондентів, які придбали PVR, більше дивляться телебачення
П: Після того, як ви придбали PVR, чи змінився ваш перегляд телебачення?
- я дивлюся менше реклами
- я дивлюся більше телебачення взагалі
- я більше дивлюся програми, які мені подобаються
- я менше дивлюся телебачення в прямому ефірі
- я менше перемикаю канали
- без змін
- я дивлюся більше реклами
- я дивлюся більше телебачення в прямому ефірі
«Соціальні мережі відбирають хліб у телебачення...»
НЕПРАВДА
Особисте телевізійне споживання на сьогоднішній день більше, ніж домінування соціальних мереж, що спостерігається
Середнє споживання телебачення та обраних соціальних мереж, на споживача (хвилин на споживача на місяць)
Обрані країни
- телебачення
Франція - Німеччина - Великобританія - США
Загалом, соціальні мережі відіграють малу роль у рекомендації, що подивитися...
П: Як ви дізнаєтесь про нові телепрограми, які ви хочете подивитись?
- дивлюся трейлери по телебаченню (в прямому ефірі чи записані на моєму PVR)
- переглядаю розклади на телеекрані
- переглядаю розклади у газетах/журналах
- за рекомендацією друзів
- за рекомендацією у газетах/журналах
- дивлюся рекламу у газетах/журналах
- переглядаю шоу у послугах мовника на замовлення
- за рекомендацією у соціальних мережах
- за рекомендацією на вебсайтах
- дивлюся рекламу онлайн
- дивлюся трейлери у послугах мовника на замовлення
- дивлюся постери чи білборди
Часто - Іноді - Ніколи - Не знаю
...окрім молодшої вікової групи
П: Як часто ви дізнаєтесь про нові телепрограми з рекомендацій у соціальних мережах (наприклад, Facebook, Twitter)?
Часто - Іноді - Ніколи - Не знаю
«Реклама на телебаченні на справляє ніякого впливу на Інтернет-звички...»
НЕПРАВДА
Реклама на телебаченні спричиняє моментальний спалах інтересу до продукту у пошуковій системі Google
Приклад на рекламі Chevrolet Volt
Показник запитів
Рекламний час
«Традиційнателевізійна реклама сильна, як ніколи...»
ПРАВДА
Улюблена реклама за останній рік за медіа платформою
П: Згадайте вашу улюблену рекламу за останній рік. Де ви її почули чи побачили?
- банер на веб-сайті
- газета
- пряма пошта
- листівка
- спам
- банер у додатках на смартфоні
- радіо
- постер чи білборд
- журнал
- електронний лист від компанії, на оновлення від якої ви підписалися
- відео на веб-сайті
- кіно
- телебачення
69% 18-24 річних вважають, що телевізійна реклама має найбільший вплив
П: Який тип реклами має найбільший вплив особисто на вас?
% респондентів Великобританії, які вважають, що телевізійна реклама має найбільший вплив, за віковою групою
Традиційне лінійне телебачення генерує >99% прибутків від телевізійної реклами
Телебачення США та прибуток за типом (2010)
Лінійне - нелінійне - передове (може бути лінійне та нелінійне)