Покажіть мені гроші

27 серпня 2012
Покажіть мені гроші

Колись, не дуже давно, доставка розваг була простою - і фрагментованою на легко контрольовані силоси

Пристрої програвання були обмежені у кількості і жорстко стандартизовані

Залежні від керованих мереж

Мало альтернативних джерел відео-контенту

Зараз ми живемо у еру багатьох пристроїв, багатьох екранів, де ці силоси здають позиції

 

Європейські домогосподарства зараз витрачають €270 на рік на розважальний контент

Середні витрати домогосподарства на контент (€)

Домашнє відео - Кіно - Ігри - Музика - Інтернет - Мобільні послуги - Кабельне та супутникове телебачення

Домогосподарства США витрачають на розважальний контент в середньому втричі більше, ніж європейські

Річні витрати США на домогосподарство ($)

  • мобільне відео/ігри/музика
  • фізична купівля музики
  • фізична купівля відео
  • он-лайн відео/ігри/музика
  • фізична купівля ігор
  • розважальне
  • послуги «плати за перегляд» та «відео на замовлення» на базі телебачення
  • фізичний прокат відео
  • підписка на платне телебачення

На початку минулого десятиліття фізичні формати складали 52% європейських витрат

До 2011 року цифра впала до 30%, а до 2016 впаде до 20% витрат

Але розваги все ще складатимуть ринок €75 трильйонів у Європі у 2016

Витрати за платформою

Фізичний - Не фізичний

Це зміщення супроводжується драматичним зміщенням бізнес-моделі

Трансакційні моделі становили 66% ринку у 2001

Зараз вони складаюсь 45% витрат

А до 2016 року цифра впаде до 40%

Витрати споживачів на розваги

Підписка - Орендна операція - Роздрібна операція

Додавши витрати на телевізійну та он-лайн рекламу, ми отримаємо загальні €130 трильйонів у 2016

Причому роздрібні торговці збиратимуть лише 17% цих витрат у 2012 і 12% у 2016 роках

Реклама керуватиме ростом частки загальних медіа прибутків - але це дуже залежить від економічного клімату у основі

Розваги + реклама 

 

Підписка - Орендна операція - Роздрібна операція - Реклама

Ринок ще майже подвоїться до приблизно €400 трильйонів, якщо ми додамо витрати на підписку на мобільний та Інтернет-доступ

Провайдери послуг підписки збиратимуть 80% вартості

Трансакційні бізнес-моделі - оренда+роздріб - становитимуть менше 10% прибутків у 2016 році

Розваги + реклама + доступ

 

Підписка - Трансакції - Реклама

Додання витрат на розважальне апаратне забезпечення піднімає загальну вартість ринку до майже €480 трильйонів у 2012

Звичайно, витрати споживачів на пристрої збираються роздрібними торгівцями

Але роздрібні торгівці у кращому випадку збирають ¼ прибутку, в той час, як понад 60% - підписка

Розваги + реклама + доступ + апаратне забезпечення

 

Підписка - Трансакції - Реклама - Апаратне забезпечення/пристрої

Витрати на контент зменшать розрив на витратах на апаратне забезпечення до 2016

Витрати споживачів: доступ, апаратне забезпечення та контент

 

Домашнє відео - Кіно - Ігри - Музика - Інтернет - Мобільні послуги - Кабельне та супутникове телебачення

А домінуватимуть на ринку витрати на підписку на доступ до каналів мобільних та Інтернет комунікацій - в 2,5 рази більше витрат на апаратне забезпечення

Витрати споживачів: доступ, апаратне забезпечення та контент

 

Домашнє відео - Кіно - Ігри - Музика - Інтернет - Мобільні послуги - Кабельне та супутникове телебачення