Колись, не дуже давно, доставка розваг була простою - і фрагментованою на легко контрольовані силоси
Пристрої програвання були обмежені у кількості і жорстко стандартизовані
Залежні від керованих мереж
Мало альтернативних джерел відео-контенту
Зараз ми живемо у еру багатьох пристроїв, багатьох екранів, де ці силоси здають позиції
Європейські домогосподарства зараз витрачають €270 на рік на розважальний контент
Середні витрати домогосподарства на контент (€)
Домашнє відео - Кіно - Ігри - Музика - Інтернет - Мобільні послуги - Кабельне та супутникове телебачення
Домогосподарства США витрачають на розважальний контент в середньому втричі більше, ніж європейські
Річні витрати США на домогосподарство ($)
- мобільне відео/ігри/музика
- фізична купівля музики
- фізична купівля відео
- он-лайн відео/ігри/музика
- фізична купівля ігор
- розважальне
- послуги «плати за перегляд» та «відео на замовлення» на базі телебачення
- фізичний прокат відео
- підписка на платне телебачення
На початку минулого десятиліття фізичні формати складали 52% європейських витрат
До 2011 року цифра впала до 30%, а до 2016 впаде до 20% витрат
Але розваги все ще складатимуть ринок €75 трильйонів у Європі у 2016
Витрати за платформою
Фізичний - Не фізичний
Це зміщення супроводжується драматичним зміщенням бізнес-моделі
Трансакційні моделі становили 66% ринку у 2001
Зараз вони складаюсь 45% витрат
А до 2016 року цифра впаде до 40%
Витрати споживачів на розваги
Підписка - Орендна операція - Роздрібна операція
Додавши витрати на телевізійну та он-лайн рекламу, ми отримаємо загальні €130 трильйонів у 2016
Причому роздрібні торговці збиратимуть лише 17% цих витрат у 2012 і 12% у 2016 роках
Реклама керуватиме ростом частки загальних медіа прибутків - але це дуже залежить від економічного клімату у основі
Розваги + реклама
Підписка - Орендна операція - Роздрібна операція - Реклама
Ринок ще майже подвоїться до приблизно €400 трильйонів, якщо ми додамо витрати на підписку на мобільний та Інтернет-доступ
Провайдери послуг підписки збиратимуть 80% вартості
Трансакційні бізнес-моделі - оренда+роздріб - становитимуть менше 10% прибутків у 2016 році
Розваги + реклама + доступ
Підписка - Трансакції - Реклама
Додання витрат на розважальне апаратне забезпечення піднімає загальну вартість ринку до майже €480 трильйонів у 2012
Звичайно, витрати споживачів на пристрої збираються роздрібними торгівцями
Але роздрібні торгівці у кращому випадку збирають ¼ прибутку, в той час, як понад 60% - підписка
Розваги + реклама + доступ + апаратне забезпечення
Підписка - Трансакції - Реклама - Апаратне забезпечення/пристрої
Витрати на контент зменшать розрив на витратах на апаратне забезпечення до 2016
Витрати споживачів: доступ, апаратне забезпечення та контент
Домашнє відео - Кіно - Ігри - Музика - Інтернет - Мобільні послуги - Кабельне та супутникове телебачення
А домінуватимуть на ринку витрати на підписку на доступ до каналів мобільних та Інтернет комунікацій - в 2,5 рази більше витрат на апаратне забезпечення
Витрати споживачів: доступ, апаратне забезпечення та контент
Домашнє відео - Кіно - Ігри - Музика - Інтернет - Мобільні послуги - Кабельне та супутникове телебачення