Як все починалося...
У центрі Москви був побудований унікально обладнаний офіс. За всім юридичним правилам заснована фірма - артцентр "Русское чудо" - повинен був відбирати учасників для вітчизняних і західних шоу. У засобах масової інформації було надруковано оголошення про найм на роботу. На співбесіду прийшло 700 чоловік. На роботу їх брали бізнес-консультанти, для яких важливу роль відігравали такі якості претендентів: непомірне марнославство, авантюризм і бажання зробити швидку кар'єру.
Потім в пресі і на телебаченні була проведена нова рекламна кампанія: для участі в різних шоу запрошувалися люди з феноменальними здібностями або неординарною зовнішністю (довгий час йшла вона і на "Інтері"). Артцентр "Русское чудо" відкрився 5 серпня в центрі Москви, і відібрані герої почали працювати експертами реальних талантів. Всього робота велася по семи напрямках: в базу даних заносилися близнюки, двійники, імітатори, люди з заразливим сміхом і фізичними вадами, розумні красуні, оригінальні життєві історії. Дуже швидко вони звикли до своєї нової ролі і увійшли в світ шоу-бізнесу ...
... а тим часом за лаштунками
Поверхом нижче за подвійними дверима міфічної організації з повсякденним назвою "Спецсвязькомплект" теж працювали - там знімали новий безпрецедентний проект в стилі реального телебачення. Об'єктом зйомки став офіс "Русского дива", його нічого не підозрюють менеджери агентства та їхні клієнти.
Такого ще не було!
Готувався проект півроку, а власне офіс і телекомпанія будувалися півтора місяці. Приміщення з шести кімнат начинили чутливими мікрофонами і встановили за дзеркалами 24 (!) Професійні та безліч глазкових камери. Якщо в інших реаліті-шоу голоси героїв посилювалися радіомікрофонами, то тут потрібний якісний звук у всьому приміщенні офісу. Повна відсутність вікон в офісі пояснили співробітникам легендою про що існувала тут колись звукозаписної студії Баррі Алібасова.
Протягом дня в агентство приходили близько десяти претендентів. Серед реальних людей, які бажають показати свої таланти, траплялися і підготовлені організаторами шоу актори (на проект працювало ціле акторське агентство). Події і непорозуміння, з якими доводилося розбиратися менеджерам "Російського дива", придумують чотири сценариста. Іноді від появи сценарної задумки до її втілення проходили лічені хвилини, але бувало, що прихід відвідувача вимагав ретельної підготовки. Так, наприклад, цілий сценарій був розписаний для Дмитра Діброва, який грав ... двійника Дмитра Діброва. Відомий телеведучий постав перед менеджерами "Русского чуда" скупердяї, хто цікавиться тільки одним: скільки йому заплатять за схожість з Дібровим.
Варто зауважити, що організатори шоу стежили за тим, щоб низка подій і авантюр не виглядала безглуздою, - вони старанно моделюють реальне життя. А ще - постійно ставили мешканців офісу перед моральним вибором: їм пропонували хабарі, просили взяти на себе чужу провину, влаштовували тести на сміливість і мужність. Вони закохувалися, сварилися, конфліктували і не знали, що скоро у них попросять дозволу показати все це по телевізору.
Але ж шоу могло і не бути
В один прекрасний день шоу мало не зірвалося. Під час відрядження до Києва, коли проходив кастинг талантів на телеканалі "Інтер", один з менеджерів агентства подумав, що потрапив в страшну, можливо, пов'язану з мафією і наркотиками, ситуацію. Природно, це позначилося на його психологічному стані: він почав нервувати і неадекватно реагувати на розіграші і провокації. Довелося відкрити йому страшну таємницю. На щастя, герой був у захваті, відіграв останні два дні і тут же підписав документ з дозволом на використання власної зйомки на телебаченні.
Вихід з положення
Все закінчилося в середу, 28 серпня. Автори з хвилюванням чекали моменту викриття і божеволіли, прораховуючи реакцію героїв. Для особливо вразливих був заготовлений "м'який" варіант виходу з ситуації, що склалася, всіх інших чекав шок. Один з менеджерів, Олексій, побачив натурні зйомки на REN-TV з сюжетом про закінчення унікальних експериментальних зйомок шоу, після чого послідувало звернення ведучого особисто до нього: "Особливим успіхом у глядачів буде користуватися Олексій Павлов. Так-так, Льоша, це ти! ". Загалом, для кожного була заготовлена своя відгадка.
Потім учасників проекту відвезли в офіс телеканалу REN-TV на Зубовський бульвар, де з ними зустрілися організатори шоу і керівники каналу Ірена і Дмитро Лєснєвська. Тут на адресу кожного з учасників надійшла пропозиція, від якого вони не змогли відмовитися ...